loading...

instaeiam

بازدید : 5507
سه شنبه 7 بهمن 1399 زمان : 2:06

بهترین سایت ها برای خرید فالوور اینستاگرام


طی 5 سال گذشته ، من تعداد زیادی وب سایت دیده ام که به شما پیشنهاد می دهند دنبال کنندگان اینستاگرام خود را بفروشید.

منصفانه است که بگوییم ، تعداد زیادی فالوور جعلی یا بی کیفیت ، وب سایت هایی با امنیت ضعیف و کلاهبرداری های فراوان به فروش می رسند. به طور کلی ، یافتن بهترین وب سایت برای خرید دنبال کنندگان از آن آسان نیست. بسیاری از شرکت ها پیروان جعلی می فروشند و در دراز مدت به حساب شما آسیب می رساند.

برای مقابله با این موضوع ، مطمئن شوید که از یک شرکت معتمد یا خدمات استفاده کرده اید. با این اوصاف ، در اینجا بهترین سایت هایی است که ما از نظر کیفیت و نگهداری پیروان توانسته ایم پیدا کنیم.

MoreLikes

گاهی اوقات کافی نیست فقط شرکتی را پیدا کنید که بتواند در فالوورهای اینستاگرام به شما کمک کند. بعضی اوقات ، شما باید یکی از آنها را پیدا کنید که همیشه در فکر این باشد که چگونه آنها می توانند به مشتریان خود در حفظ امنیت و عملکرد خوب کمک کنند. ما عاشق این هستیم که با MoreLikes ، می توانید دنبال کنندگان اینستاگرام بیشتری را برای خوراک خود به صورت ایمن و تدریجی بدست آورید.

آنها نه تنها زمانی می توانند کار کنند که شما محتوای جدیدی را برای تعامل با آنها قرار دهید ، بلکه همچنین زمان تحویل دنبال کنندگان اینستاگرام خود را بر اساس تنظیمات شخصی شما تنظیم می کنند.

این بدان معناست که اگر به همه آنها بطور یکجا تحویل شده نیاز داشته باشید ، آنها می توانند این مسئله را برآورده کنند ، اما اگر کمی تدریجی تر به آنها نیاز دارید ، می توانند به این سرعت نیز دست پیدا کنند. همچنین از پشتیبانی مشتری حرفه ای آنها بازدید کنید و دلیل اینکه آنها شماره دو در لیست ما هستند را کشف کنید.

Stormlikes

نکته ای که شما در مورد Stormlikes بسیار دوست دارید این است که آنها پرداخت ها و برنامه های سفارشی را برای مشتریان خود ارائه می دهند ، زیرا آنها می دانند که نیازهای همه افراد متفاوت است.

اگر از اینکه به شما فالوور ارواح بدهند گزینه Stormlikes گزینه بسیار خوبی است.

پیروان آنها اصیل هستند ، و همچنین نظرات و دوستانی نیز دارند تا بتوانید میزان تعامل خود را افزایش دهید.

آنها از سطح بالایی از پاسخگویی با مشتری برخوردار هستند و سیستم پشتیبانی مشتری و همچنین رشد اینستاگرام متناسب با برنامه آنها را برای هرکدام فراهم می کنند.

علاوه بر این ، شما همچنین می توانید در مورد مواردی مانند موقعیت مکانی و جنسیت موارد خاصی را دریافت کنید ، بنابراین آنها انواع دنبال کنندگان را پیدا می کنند که در طیف خاص شما قرار می گیرند.

ما دوست داریم که خدمات آنها معتبر و ارگانیک به نظر برسد ، بنابراین هیچ مشکلی با گرم وجود ندارد.

آنها طیف گسترده ای از گزینه های پرداخت را دارند ، از یک بار پرداخت به گزینه های اشتراک ماهانه. اگر نام تجاری خود را در بیش از یک نمایه اینستاگرام پخش کرده اید ، آنها تخفیف هایی دارند که می توانید از آنها حداکثر استفاده را ببرید.

نه تنها می توانید فالوورهایی با کیفیت بالا و با قیمت رقابتی خریداری کنید ، بلکه تحویل آنها فوری است.

در مورد Stormlikes چیزهای زیادی برای عشق وجود دارد.

mrfallower

mrfallower می خواهد در مورد نیازهای دنبال کنندگان اینستاگرام خود به شما کمک کند ، و این شامل این است که بتوانید بازدیدها و پسندیدن های منحصر به فرد و واقعی اینستاگرام را نیز به مشتریان خود ارائه دهید.

آنها ادعا می کنند تنها مکانی برای دریافت خدمات واقعی اینستاگرام هستند که قصد دارند حساب شما را برای مدت طولانی حفظ کنند. آنها می دانند که شما به چیزی نیاز دارید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و باعث ممنوعیت کار شما نشود و آنها به خاطر آن اینجا هستند.

mrfallower نه تنها می تواند نتایج فوری به مشتریان خود ارائه دهد ، بلکه با پسندیدن های واقعی نیز همراه است - و همچنین مقرون به صرفه است.

آنها می دانند که بیشتر مشتریانشان در بودجه سخت بازاریابی فعالیت می کنند ، به همین دلیل قیمت هایی دارند که می تواند برای انواع مختلف بودجه در نظر گرفته شود.

اینکه شما چقدر پرداخت می کنید بستگی به تعداد فالوئرهای شما دارد بنابراین می توانید کم و یا هر چقدر دوست دارید پرداخت کنید.

بازدید : 120
سه شنبه 30 دی 1399 زمان : 15:04

چه سال ها در شبکه های اجتماعی فعال بوده باشید و یا چند هفته یا حتی چند روز به اینستاگرام معتاد شده باشید ، به ناچار زمانی فرا می رسد که می خواهید یکی از تصاویر خود را حذف کنید.

مطمئن باشید این بازی کودکانه است و ما این را به شما ثابت می کنیم با این آموزش اختصاص داده شده به شما نحوه مدیریت محتوا و پست های آن در اینستاگرام ، که نحوه حذف عکس را در 5 مرحله کوچک توضیح می دهد.

چگونه می توان یک پست در اینستاگرام را حذف کرد؟
برنامه Instagram خود را باز کنید و روی نماد نمایه خود در پایین سمت راست ضربه بزنید.

عکسی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید.

سه نقطه عمودی را در گوشه سمت راست بالای عکس گفته شده فشار دهید تا منو پایین بیاید.

در کادر گفتگویی که ظاهر می شود ، به سادگی بر روی حذف کلیک کنید.

انتخاب خود را با فشار دادن حذف تأیید کنید.

مراقب باشید ، اگر این روش را دنبال کنید ، عکس شما برای همیشه از شبکه اجتماعی پاک می شود و نمی توانید آن را بازیابی کنید. بنابراین به یاد داشته باشید که قبل از انجام این روش آن را در گوشی خود ذخیره کنید. و اگر می خواهید بدون نمایش در پروفایل یا خبرخوان پیروان اینستاگرام خود ، آن را بصورت آنلاین نگه دارید ، آن را بایگانی کنید.

به این ترتیب ، شما عکس فوری و ارزشمند خود و همچنین همه تعاملات مرتبط را حفظ می کنید ، بدون اینکه برای سایر اعضای شبکه اجتماعی قابل مشاهده باشد.

برچسب ها اینستاگرام ,
بازدید : 110
دوشنبه 29 دی 1399 زمان : 2:49

پلتفرم #paid ، متخصص در کمپین های تأثیرگذار ، اخیراً مطالعه ای در مورد تأثیر پایان لایک اینستاگرام بر تأثیرگذاران شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. در حالی که به نظر می رسد فیس بوک می خواهد همین حرکت را دنبال کند ، اما جالب است که احساسات افراد مربوطه و چشم انداز آنها از این تغییر عمده را یادآوری کنیم. در اینجا نتیجه گیری اصلی است.

پنهان کردن لایک ها بر تعداد دنبال کنندگان تأثیر دارد
#payed اثر آبشار بر چندین معیار و فعالیت مشاهده کرده است. برای مبتدیان ، از هر دو پنهان شدن ، از هر دو نفر یک نفر پسنددهای کمتری در پست های خود دارد. یک سوم سازندگان محتوا نیز می گویند که در تعداد نظرات خود افت داشته اند. بدتر اینکه ، از هر دو نفر یک نفر رشد خود را در پیروان جدید کند دیده است. ضربه سخت برای ایجاد جوامع کافی برای کسب درآمد از فضای آن.

تعهد کمتر ، اما فشار کمتری نیز دارد
# حقوق از تأثیرگذاران در مورد تأثیراتی که در مواجهه با این تغییر عمده احساس می شود پرسید. از نظر مزایای ارائه شده ، کاهش فشار اولویت (37٪) قبل از سلامت روان (31٪) و آزادی خلاقیت بیشتر (23٪) است. در میان پیشنهادهای پر استناد ، ما به اصالت و گفتگوی دوباره کشف شده نیز پی می بریم.

به نظر می رسد اثرات منفی آن بی شمار باشد. برای مبتدیان ، بیش از یک سوم سازندگان در هنگام تعویض کمتر احساس خوشحالی می کنند. در این شرایط ، تعجب آور نیست که ببینیم 25٪ از کسانی که تعداد لایک های خود را پنهان می کنند ، می گویند خیلی کمتر پست می کنند. در میان بیشترین تأثیرات منفی که ذکر می شود ، به نظر می رسد کاهش تعامل بیشترین تأثیر را (41٪) در مقایسه با مارک ها (16٪) دارد.

به طور کلی ، نتایج نظرسنجی به وضوح نشان دهنده ناامیدی تأثیرگذاران و س questionال آنها از این سیستم جدید است. یافته ای کمی تعجب آور. نتایج کامل این مطالعه را می توان در وب سایت # پولی یافت.

بازدید : 117
يکشنبه 28 دی 1399 زمان : 3:00

آیا یکی از مشترکین شما می گوید بی ادب ، بی ربط ، حتی کاملاً توهین آمیز یا خشن؟ خودت را رها نکن! با استفاده از این آموزش که به شما می آموزد چگونه امنیت و حریم خصوصی خود را در اینستاگرام حفظ و مدیریت کنید ، در چند ثانیه یاد بگیرید که چگونه یک کاربر را در شبکه اجتماعی مسدود کنید. زیرا شبکه های اجتماعی باید همیشه برای پیمایش دلپذیر باقی بمانند!

یک حساب کاربری در اینستاگرام مسدود کنید
پس از باز کردن برنامه اینستاگرام خود ، به نمایه کاربری که می خواهید مسدود کنید بروید.

برای دسترسی به منو ، روی سه نقطه عمودی در سمت راست بالای صفحه نمایش تلفن هوشمند خود ضربه بزنید.

سپس بر روی Block کلیک کنید.

در کادر گفتگویی که ظاهر می شود ، با کلیک مجدد روی مسدود کردن ، تصمیم خود را تأیید کنید.

این عضو اکنون مسدود شده است و دیگر قادر به یافتن نمایه شما در اینستاگرام و همچنین دسترسی به پست ها و استوری های شما نخواهد بود. با این حال ، او هنوز هم می تواند شما را برچسب گذاری کند و نظرات و پسندیدن های او همیشه قابل مشاهده خواهد بود. سرانجام ، این روند محرمانه است زیرا از تصمیم شما به فرد اطلاع داده نمی شود. و شما می توانید نظر خود را در هر زمان تغییر دهید زیرا مسدود کردن کاربر به هیچ وجه دائمی نیست.

به همین ترتیب ، هر زمان که بخواهید به راحتی می توانید قفل آن را باز کنید!

بازدید : 845
جمعه 26 دی 1399 زمان : 23:20

اینستاگرام در آتش است!

این پلت فرم از 700 میلیون کاربر عبور کرده است ، مترادف با رشد هیولا که به زودی متوقف نخواهد شد.
از این 700 میلیون کاربر ، در 4 ماه گذشته کمتر از 100 میلیون نفر ثبت نام نکرده اند. هرگز اینقدر مردم توسط یک شبکه اجتماعی ، حتی فیس بوک ، برادر بزرگش ، پیروز نشده اند.

اینستاگرام چند سال پیش هنوز یک برنامه بسیار اساسی بود.

شما این امکان را داشتید که حساب دوستان ، مارک ها ، افراد مشهور یا سایر حساب های مرتبط با علایق خود را دنبال کنید.

می توانید یک عکس ارسال کنید و فیلتر را اضافه کنید یا نه.

توانایی افزودن فیلترها چیزی است که پلتفرم را از سایر شبکه های اجتماعی متمرکز بر اشتراک تصاویر مانند Pinterest و Flickr متمایز می کند.

در آن زمان ، برخلاف فیس بوک و توییتر نیز امکان چت با پیروان وی وجود نداشت.

سپس ویدئوها (در قالب 15 ثانیه) برای انطباق با تغییرات بی پایان در تحویل محتوا در اینترنت ، وارد پلت فرم شدند. مطالب بیشتر و بیشتر در قالب فیلم منتشر می شود و اینستاگرام به تدریج مخاطبان بیشتری پیدا می کند.

در ماه های اخیر ، این پلت فرم با سرعت سرسام آوری تغییر شکل داده است و شروع آن با طراحی مجدد طرح و آرم برنامه در ماه مه 2016 است.

از آن زمان ، بسیاری از ویژگی های جدید در اینستاگرام اجرا شده است. در میان آنها ، موارد زیر وجود داشت:

• Instagram Stories برای رقابت با (کشتن؟) Snapchat.
• امکان ساخت Live Stories ، روند لحظه ای.
• بهبودهایی در پیام رسانی فوری آن وجود دارد: Instagram Direct. فرصتی برای مارک ها و تأثیرگذاران برای گپ زدن با پیروان خود و بالعکس.
• امکان افزودن آلبوم عکس. فرصتی جدید برای سایت ها و مارک های تجارت الکترونیکی برای تبلیغ محصولات خود با استفاده از چندین عکس در همان آلبوم ، همانطور که آدیداس انجام می دهد.

• بهبود سیستم عامل در دسک تاپ.

در حالی که پیش از این ، مارک های بزرگ و چهره های عمومی بیشتری وجود داشتند. اینستاگرام اکنون بسیاری از شرکت ها / مارک های کوچکتر را به خود جذب کرده است که آماده هستند سهم خود از پای را نیز بگیرند.

اینستاگرام به کانال ارتباطی و بازاریابی لحظه ای تبدیل شده است. در واقع ، ویژگی های توضیح داده شده در بالا برای موارد زیر ایده آل است:

• با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید ، به ویژه از طریق Instagram Stories (به عنوان مثال نمایش در پشت صحنه کسب و کار خود ، سرگرم کردن و غیره).
• چت در اینستاگرام مستقیم.
• تبلیغات از طریق عکس ، فیلم ، آلبوم ، داستان و تبلیغات اینستاگرام.
• سرانجام ، بدنام بودن آن (و در نتیجه تعداد طرفداران آن) را گسترش دهید.

متوجه شدید: اینستاگرام در حال تبدیل شدن به الزامی برای مارک ها و در حال حاضر مشاغل کوچکتر است.

در مواجهه با چنین اشتیاق ، بسیاری از ما می خواهیم پیروان بیشتری از رشد شبکه بهره مند شوند.

چطور انجام دادن ؟

هر شبکه اجتماعی متفاوت است. استراتژی هایی که برای یکی اعمال می شوند لزوماً برای دیگری صدق نمی کنند. در این مقاله ، من یک راهنمای کوتاه برای یادگیری نحوه استفاده از اینستاگرام و به دست آوردن دنبال کنندگان هدفمندتر به شما ارائه می دهم.
1) حساب اینستاگرام خود را در معرض دید دیگران قرار دهید

اگر در گرفتن مشترکان بیشتر مشکلی دارید ، ممکن است این قوانین را رعایت نکرده باشید:

- اعلام کنید که یک حساب کاربری اینستاگرام در سایر حساب های اجتماعی خود دارید.

اگر در حال حاضر طرفداران زیادی دارید ، عالی است.

در حالت ایده آل ، دلیل خوبی برای پیگیری شما در اینستاگرام به آنها ارائه دهید. چرا او باید علاوه بر فیس بوک ، شما را در اینستاگرام نیز دنبال کند؟

برای رفتن حتی فراتر از این ، همچنین در نظر داشته باشید که انتشارات در فیس بوک را برای دستیابی به بیشتر افراد ممکن انجام دهید.

- حساب اینستاگرام خود را به وب سایت ، پست های وبلاگ و ایمیل خود پیوند دهید.

- بیوگرافی حساب اینستاگرام خود را بهینه کنید.

بیوگرافی شما باید منعکس کننده این باشد که چه کسی هستید ، چه کاری انجام می دهید و باید ارزشی را که به ارمغان می آورید با دقت منعکس کند. برای ویرایش بیوگرافی خود ، به بخش "ویرایش نمایه" بروید و به دنبال بخش "بیو" بروید.

1. نام خود یا شرکت خود را اضافه کنید (که به صورت درشت نشان داده می شود)
2. یک نام کاربری منحصر به فرد (به اندازه کافی مشابه سایر حساب های اجتماعی خود) انتخاب کنید.
3. اینستاگرام این گزینه را به شما می دهد تا به یک URL قابل کلیک اشاره کنید. به وب سایت خود در آنجا پیوند دهید ، اما می توانید با پیوند دادن به آخرین پست وبلاگ یا ویدیویی که اخیراً در YouTube بارگذاری کرده اید ، خلاقیت بیشتری داشته باشید.
4. بیوگرافی خود را با اطلاعات لازم پر کنید: شرح مختصری از خود یا تجارتتان. دریغ نکنید که emoji اضافه کنید تا بیو گرم شود!
از Canva و Starbucks مثال بزنید.

- پست های اینستاگرام خود را در پست های وبلاگ خود ادغام کنید. اگر اهل وردپرس هستید ، نحوه انجام این کار را در این مقاله ببینید.

برچسب ها اینستاگرام ,
بازدید : 131
چهارشنبه 24 دی 1399 زمان : 20:13

اینستاگرام روزانه مورد استفاده قرار می گیرد و امروز با همه عصبانی است. این یک برنامه (iOS / Android) است که با ارسال عکس و فیلم در آن لحظاتی از زندگی خود ، سفرها ، علایق خود را به اشتراک می گذارید.

امروزه ، بیش از 550 میلیون کاربر وقت خود را به پرداخت خوراک خود اختصاص می دهند (گالری عکس) و برخی حتی این سیستم عامل را منبع درآمد خود می کنند ، به عنوان مثال تأثیرگذار.

نمایه خود را سازماندهی کنید ، داستان ها را ایجاد کنید ، عکس ها را ویرایش کنید ، پست ها را به اشتراک بگذارید ... اینستاگرام از ویژگی های زیادی برخوردار است ، تعجب آور نیست که برخی از آنها را از دست می دهیم.

به همین دلیل است که در این مقاله ما نکات جالب اینستاگرام را به شما می دهیم که شاید هنوز آنها را نمی دانید.

اگر هنوز مرحله ثبت نام را انتخاب نکرده اید یا برعکس می خواهید حساب خود را ببندید ، نگاهی به آموزش ما بیاندازید: نحوه ایجاد ، استفاده و حذف یک حساب Instagram.

برای فعال کردن حالت تاریک در اینستاگرام ، تلفن هوشمند شما باید دارای iOS 13 یا Android 10 باشد. با این به روزرسانی ، شبکه اجتماعی به طور خودکار و همزمان با دستگاه شما طرح زمینه را تغییر می دهد.

با این حال ، برای امکان پذیر ساختن این گزینه ، حتماً Dark Mode را در تنظیمات خود فعال کنید. در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است:

iOS

به تنظیمات بروید
روی روشنایی و نمایش ضربه بزنید
در بخش Appearance ، خودکار را انتخاب کنید
اگر نمی خواهید تا شب منتظر بمانید تا به حالت تاریک بروید ، باز هم در حالت ظاهری ، گزینه Dark را به Light ترجیح دهید.

اندروید

به تنظیمات بروید
روی نماد Display ضربه بزنید
پایین بروید و گزینه Dark Theme را فعال کنید

راه حل ساده و رایگان است ، فقط باید برنامه Panoragram را بارگیری کنید. پس از انتخاب پانورامای خود ، برنامه مراقبت از ایجاد را بدون اتصال کاذب انجام می دهد تا بتوانید تصویر خود را در اینستاگرام ارسال کنید.

پیام ها و محتوای نامناسبی دریافت کرده اید ، آیا می خواهید فرد (های) ارسال کننده را برای شما مسدود کنید؟

گزینه Block را فعال کنید ، به طور خاص برای این کار ایجاد شده است.

به نمایه کاربری بروید که دیگر نمی خواهید در حساب خود نشان داده شود ، روی سه نقطه (افقی برای iOS ، عمودی برای Android) ضربه بزنید ، سپس روی مسدود کردن ضربه بزنید.

افراد مسدود شده دیگر نمی توانند عکس های شما را لایک کنند ، نظر دهند و به اشتراک بگذارند. با این حال ، این هیچ یک از ذکرهای قبلی آنها را حذف نمی کند ...

می توانید این عمل را معکوس کرده و بعداً انسداد آن را رفع انسداد کنید

اینستاگرام همیشه چیزهای جدیدی را امتحان می کند. این بار همه چیز درمورد امکان ارسال عکس یا فیلم به طور همزمان به دو حساب مختلف است ، بنابراین مجبور نیستیم روند مشابه را تکرار کنیم.

این نکته باید متخصصان ارتباطات دیجیتال ، تأثیرگذارها یا به سادگی کاربران با چندین حساب را خوشحال کند.

ابتدا یکی از حسابهای مختلف خود را انتخاب کنید. سپس پست خود را ایجاد کنید (عکس ، عنوان ...).

در زیر فضای متن شما ، گزینه های مختلفی در دسترس شما قرار دارد ، از جمله ارسال به حساب های دیگر.

تنها کاری که باید انجام دهید ارسال آنهاست ، با ضربه زدن روی نوار لغزنده خاموش / روشن.

در عکس ، پیکان قرمز محلی را نشان می دهد که باید گزینه Publish to ظاهر شود.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 8025
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه